مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

در این مقاله قصد داریم مراحل و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری را بررسی و ارزیابی نماییم. با ما همراه باشید.

مقدمه

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری چقدر طول می کشد؟ در حال حاضر این سوال برای بسیاری از افرادی پیش می آید که قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند. هر ساله افراد زیادی تمایل دارند از طریق روش های مختلف مهاجرتی به کشور زیبای کانادا بروند.

علاقه مندان مهاجرت به کانادا صرف نظر از اینکه چه روشی را انتخاب می کنند باید شرایط ویزای مربوط به آن روش را بدانند تا مراحل اخذ ویزای کانادا برای ورود به این کشور را طی کنند. کانادا به عنوان یکی از  کشورهای خوب و ایده آل جهان برای زندگی، کار، تحصیل و سرمایه گذاری به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مهاجر از کشورهای گوناگون را می پذیرد.

کیفیت زندگی در کانادا بسیار خوب است، امنیت در سطح بالایی قرار دارد، سیستم آموزشی برای همه قابل دسترسی بوده و هزینه های بسیار مناسبی دارد و مردم از فرهنگ ها و ملیت های مختلف در کنار هم با آرامش زندگی می کنند.

در این مقاله قصد داریم مراحل و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری را بررسی و ارزیابی نماییم.

  • مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری
  • هزینه اثر انگشت سفارت کانادا چقدر است؟
  • برای انگشت نگاری در سفارت کانادا چه مدارکی لازم است؟
  • انگشت نگاری در سفارت کانادا شامل چه مراحلی می شود؟
  • اقدامات لازم پس از انگشت نگاری سفارت کانادا چیست؟
  • چگونه باید جواب ویزای کانادا را پیگیری کرد؟
  • چه عواملی بر کاهش مدت زمان صدور ویزای کانادا موثر است؟
  • در صورت رد شدن ویزای کانادا چه زمانی باید دوباره درخواست دهیم؟
  • سخن پایانی

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری
مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

همانطور که گفتیم کشور پهناور کانادا به گرمی پذیرای مهاجرانی است که به طریق مختلف و با اهداف متفاوت به این کشور می آیند.

این کشور همچنین هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است که با ویزای توریستی وارد کانادا می شوند. در این قسمت از مقاله به طور مختصر به بررسی انواع ویزای کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری می پردازیم. پیشنهاد می کنیم مقاله ویزای جاب سیکر سوئد نیز مطالعه نمایید.

همچنین می توانید با مطالعه مدت زمان جواب سفارت آلمان و وقت سفارت آلمان برای جاب آفر اطلاعات خود را این زمینه کامل تر کنید.

ویزای تحصیلی کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

ویزای تحصیلی کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری
ویزای تحصیلی کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

ویزا تحصیلی کانادا به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت به کانادا و تضمین شغل و حرفه حرفه ای افراد به شمار می آید. تحصیل در کانادا تجربه آموزشی با کیفیتی را برای دانشجویان فراهم می کند.

پس از پذیرش در مدارس، کالج ها و دانشگاه های کانادا، دانش آموزان وارد کانادا می شوند و برای ادامه تحصیل در هر مقطع و هر مکانی ویزای تحصیلی دریافت می کنند. یکی از شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا داشتن توانایی مالی برای پرداخت هزینه های خود در کانادا می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخ به ویزای کانادا پس از انگشت نگاری تقریباً 40 روز کاری طول می کشد.

اکسپدایت چیست ؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

ویزای کار کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

ویزای کار کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری
ویزای کار کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در کانادا در زمینه صنعت و فناوری، این کشور همواره پذیرای کارگران ماهر و متخصص است. کار در کانادا باعث درخشش رزومه شما و کسب تجربیات منحصر به فرد می شود.

دریافت ویزای کار کانادا از طریق چندین روش از قبیل نیروی کار ماهر، سیستم استخدام محلی، نیروی کار ماهر در کبک، اکسپرس اینتری و غیره امکان پذیر است.

در میان راه های متعدد برای دریافت ویزای کار کانادا، متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما داشته باشند یا در برنامه ارزیابی ویزای کار کانادا شرکت کنند و با توجه به شرایط خود امتیاز لازم برای کار در کانادا را دریافت کنند.

باید گفته شود که به طور تقریبی حدود ۱۰ هفته طول می کشد تا ویزای کاری کانادا پس از انگشت نگاری صادر گردد.

ویزای توریستی کانادا و مدت زمان صدور آن پس از انگشت نگاری

ویزا توریستی کانادا یکی دیگر از ویزای ورود به کانادا و بازدید از این کشور زیبا می باشد. ویزای توریستی دارای انواع ویزای تک و چندگانه می باشد.

ویزای تک توریستی به متقاضی این امکان را می دهد که فقط یک بار وارد کانادا شود و برای مدت کوتاهی در این کشور بماند‌. اما ویزای توریستی چندگانه امکان سفر نامحدود به کانادا و بازگشت به کانادا را در طول چند سال فراهم می کند.

هر بار که به این کشور وارد می شوید قادر هستید به مدت شش ماه در آنجا اقامت کنید. زمان رسیدگی به ویزای  توریستی کانادا 36 روز کاری پس از انگشت نگاری می باشد.

ممکن است در کنار مطالعه این مقاله، مطالعه  جاب آفر سوئد  نیز به افزایش اطلاعات شما کمک کند.

زمان پاسخگویی به ویزای سرمایه گذاری کانادا

""></h6

هنگام دسترسی به وب سایت، متقاضی ابتدا باید کشوری را که در آن فرآیند انگشت نگاری را انجام داده است، به عنوان کشور مبدا انتخاب کند. سپس وارد بخش پیگیری درخواست خود شوید و روند ویزای خود را بررسی کنید.

البته ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر شرایط دسترسی به سایت جهانی VFS وجود ندارد و این امر تنها از طریق سایت کانادا امکان پذیر است. هرگونه تغییر مربوط به متقاضی و اعمال شده توسط سفارت در پرونده های وی، از طریق ایمیل ارائه شده توسط متقاضی به اطلاع فرد خواهد رسید.

جاب آفر آلمان را چگونه اخذ کنیم؟

چه عواملی بر کاهش مدت زمان صدور ویزای کانادا موثر است؟

چه عواملی بر کاهش مدت زمان صدور ویزای کانادا موثر است؟
چه عواملی بر کاهش مدت زمان صدور ویزای کانادا موثر است؟

پس از اتمام دوره پاسخ انگشت سفارت کانادا یک دوره پاسخگویی مشخص برای درخواست هر نوع ویزای کانادا وجود دارد. این مدت به نوع ویزای درخواستی بستگی دارد. اما عواملی وجود دارد که بر کاهش مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری تاثیر بسیار زیادی می گذارند.

 یکی از فاکتورهای مهم در اخذ ویزای کانادا پرکردن صحیح و کامل فرم درخواست ویزا و آفیسر کیس می باشد. فرم درخواست ویزا باید کامل و دقیق باشد و از وارد کردن اطلاعات نادرست در فرم خودداری کنید.

پر کردن صحیح فرم و ارائه کلیه مدارک مورد نیاز برای نوع ویزای درخواستی می تواند در کوتاه کردن زمان رسیدگی به ویزای کانادا بسیار موثر باشد.

بنابراین سند باید بر اساس لیست ارائه شده توسط سفارت به صورت کامل و بدون خطا تنظیم و ترجمه شود.

همچنین افسر بازرسی مدارک مهاجرتی افراد جهت صدور ویزا نقش اساسی و بسیار مهمی در این زمینه دارد که هر چه مدارک و اطلاعات کاملتر در فرم ارائه شود از دقت بیشتری برخوردار خواهد بود. ممتحن می تواند معاینه را سریعتر انجام دهد.

 در غیر این صورت، عدم دقت در درخواست ویزای متقاضی را تأیید کنید. اما به طور کلی فرآیند اخذ هر نوع ویزای کانادا فرآیند پیچیده ای است و علاقه مندان باید قبل از اقدام از تجربه و مشاوره یک وکیل مهاجرتی معتبر بهره مند شوند.

افسر پرونده ویزا را صادر می کند. متقاضیان ویزای کانادا نیز می توانند به صورت حضوری به سفارت مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل داده و سپس مراحل انگشت نگاری و عکاسی را در آنجا انجام دهند و هزینه مورد نیاز را پرداخت کنند.

در صورت رد شدن ویزای کانادا چه زمانی باید دوباره درخواست دهیم؟

اگر درخواست ویزای کانادا متقاضی رد شود، نامه ای از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می شود که دلیل رد ویزا را ذکر می کند. در صورت بروز چنین مشکلی کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می توانند نسبت به تصمیم صادر شده توسط وکلای رسمی مهاجرت و پس از بررسی کامل پرونده اعتراض کنند.

این زمان دیگر هزینه اثر انگشت که حدود 85 دلار است از متقاضی دریافت نمی شود، بلکه فقط هزینه بررسی پرونده که 100 دلار است دریافت می شود.

اگر دلیل رد ویزا برای متقاضی مشخص نباشد، می تواند درخواست خود را به Net Officer یا GCMS ارسال کند.

در کل فرآیند رسیدگی به پرونده، حدود دو تا سه هفته یا بیش از چهل روز طول می کشد. اما متقاضیان ویزای کانادا باید به خاطر داشته باشند که مدارکی که ترجمه می کنند فقط شش ماه اعتبار دارند و مدارک مالی که توانایی مالی را اثبات می کنند فقط دو ماه اعتبار دارند، بنابراین باید قبل از انقضای مدارک مجددا درخواست دهند.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کلی به ویزای کانادا و مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری پرداخته ایم. همانطور که گفتیم متقاضی باید با توجه به نوع ویزای درخواستی مدارک را تهیه و به سفارت کانادا تحویل دهد.

با مراجعه به وب سایت دولت کانادا و پرکردن فرم درخواست و بارگذاری مدارک می توان به صورت آنلاین برای ویزای کانادا اقدام کرد. پس از انجام مراحل و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، متقاضی باید منتظر درخواست اثر انگشت باشد و پس از دریافت اثر انگشت با وی مصاحبه شده و سپس افسر ویزا در مورد اعطای یا رد ویزا تصمیم گیری خواهد کرد.

در صورت ریجکت شدن ویزا، امکان درخواست مجدد وجود دارد. اما این کار به بهترین وجه توسط یک وکیل مهاجرتی معتبر انجام می شود.

در پایان توصیه می کنیم، جاب آفر  را مطالعه نمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top