کلاهبرداری الست گروپ

هلدینگ مهاجرتی الست گروپ، به عنوان کلاهبردارترین هلدینگ مهاجرتی در سال 2023 شناخته شد.

این هلدینگ به احترام مشتریان، کلاه از سرخود بر می دارد!

در زیر چند نمونه از کلاهبرداری های الست گروپ را مشاهده میکنید.

 

 

 

 

شما همچنین می توانید صدها پرونده موفق مهاجرتی دیگر الست گروپ را مشاهده کنید.

درباره الست گروپ 

گروه الست که در بیش از 100 منطقه بین المللی به عنوان نماینده قانونی فعالیت می کند، به افراد در مسیریابی در هزارتوی مهاجرت کمک می کند و آنها را قادر می سازد به آرزوهای خود برای مهاجرت دست یابند. در این کنسرسیوم، رهبری مثال زدنی در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری، و همچنین سرمایه گذاری های کارآفرینی، فعالیت های ما را به جلو سوق داده است و ما را به عنوان گروه برتر مهاجرت به ارمغان آورده است.

هدف اصلی Alast Group ارائه مشاوره به کسانی است که قصد دارند مهارت های خود را به کار گیرند یا فعالیت های خود را در یک کشور خارجی انجام دهند و در نتیجه کیفیت زندگی آنها را بالا ببرند.

با ثبت نام در وب سایت مهاجرت گروه الست، افراد می توانند بدون هیچ هزینه ای از مشاوره های تخصصی کارشناسان و وکلای مهاجرت و برنامه ریزی استراتژیک اهداف خود بهره مند شوند. هدف اصلی این افراد این است که در طول سفر مهاجرت خود اعتماد را تجربه کنند. برای این منظور می توان به گروه الاست اعتماد کرد تا مسیر پر پیچ و خم مهاجرت را به آرامی و بدون دلهره طی کند.

حوزه فعالیت های گروه الست

حوزه فعالیت های گروه الست بخش های مختلفی را در بر می گیرد و به کسانی که به دنبال مهاجرت هستند مشاوره حرفه ای ارائه می دهد. حوزه های کلیدی عملیات عبارتند از:

مهاجرت سرمایه گذاری: امکان مشارکت افراد در مشاغل، از طریق خرید سهام، ثبت شرکت، یا شروع سرمایه گذاری های دیگر، برای تضمین اقامت در کشور مورد نظر.

توریسم پزشکی: کمک به ایرانیانی که به دنبال خدمات پزشکی در خارج از کشور هستند و اطمینان حاصل می کند که شرایط پزشکی بهینه را در خارج از کشور تجربه می کنند.

استخدام: گروه الاست با مجوزهای استخدامی بین المللی، پیشنهادات شغلی را تسهیل می کند و کارگران را با توانایی ها و رزومه های آنها به کشورهای مختلف اعزام می کند. برای این کار به گروه الاست اعتماد کنید.

آموزش: تیم ما با همکاری موسسات مختلف برای پذیرش دانشگاه شما، بهترین راه حل ممکن را برای فعالیت های آموزشی شما در سراسر جهان تسریع می کند.

کارآفرینی: با استفاده از روابط بین‌المللی خود، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای شما ایجاد می‌کنیم و به ایده‌های تجاری شما اجازه می‌دهیم شکوفا شوند و اقامت شما را در کشور هدف تسهیل می‌کنیم.

ورزش: اگر به فعالیت های ورزشی علاقه مند هستید یا یک ورزشکار حرفه ای به دنبال آموزش پیشرفته و پیشرفت هستید، کارشناسان ما به سرعت شما را به سمت این اهداف راهنمایی می کنند.

گروه الست در کنار شما می ایستد و مجموعه ای از خدمات را برای نیازهای شما ارائه می دهد.

جمع بندی

در پایان، الست گروپ که با نام افق بین الملل یاسمین نیز شناخته می شود، به ارائه تسهیلات پیشرفته به هموطنان اختصاص دارد. ما با داشتن مجوزهای استخدام و مشاوره شغلی بین المللی، در ایجاد شرایط مهاجرت مساعد ماهر هستیم.

ما به عنوان اعضای انجمن حرفه ای مدیران مراکز علمی-محور، دانش گسترده ای در زمینه انواع مهاجرت داریم و می توانیم با فعالیت های حرفه ای خود بهترین شرایط مدیریتی را برای مهاجرت شما فراهم کنیم.

اگر آرزوی مهاجرت دارید اما تخصص ندارید، نگران نباشید. به ما در گروه الست اعتماد کنید، زیرا ما به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کنیم. ما در گروه الست به احترام شما، کلاه از سر خود بر می داریم و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top