جاب آفر هلند

در این مقاله تصمیم داریم به توصیف کاملی از جاب آفر هلند بپردازیم. لطفا ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

جاب آفر یا پیشنهاد کاری از رایج ترین روش ها جهت مهاجرت کردن می باشد. کشور هلند از جمله کشورهای توسعه یافته و مدرن از جمله مقاصد جالب توجه بسیاری از مهاجرت کنندگان است.

کشور هلند با داشتن حق امنیت و نیز آزادی های بیان، مطبوعات، اندیشه، تجمعات اعتراضی، دین و …و ترفه، یکی از بهترین کشورها در قاره اروپا و نیز کل دنیا به جهت زندگی و شغل می باشد.

لطفا از پست آرایشگری در قطر دیدن کنید.

معنای جاب آفر هلند

معنای جاب آفر هلند
معنای جاب آفر هلند

حقیقتا ویزای جاب آفر هلند به مفهوم اعطای پیشنهادات کاری جهت تامین نیروی کار با هدف استخدام در موسسه ها و شرکت های متنوع در یک کشور می باشد.

پیش از پرداختن به مبحث جاب آفر هلند، یک پیشنهاد و توصیه ضروری را متذکر می شویم. در راستای موضوعات و روش های گوناگون مهاجرت کردن به سایر کشورهای دنیا، با در نظر گرفتن این که این مبحث ها مواردی کاملا تخصصی و نیز علمی می باشند. بدون مشورت گرفتن از افراد مجرب و دارای تخصص، اقداماتی انجام ندهید.

در زمینه مهاجرت, داشتن قراردادی که به صورت رسمی و قانونی تنظیم شده باشد و سبب استخدام فرد در موسسه و شرکتی شود، جاب آفر می گویند.

تمامی موردهایی که بین طرفین یعنی کارمند و صاحب کار توافق شده به وضوح و کامل در جاب آفر و یا قراردادی که تنظیم شده است قید می شود. بر طبق این پیشنهاد کاری، صاحب کار، فرد کارمند را با مدت تعیین شده استخدام می کند.لطفا از پست بهترین شهر آلمان برای کار دیدن کنید.

چرا کار و اشتغال در هلند

چرا کار و اشتغال در هلند
چرا کار و اشتغال در هلند

همانگونه که اشاره کردیم زندگی در کشور هلند به خاطر امنیت زیاد، کم بودن مخارج و هزینه های تحصیلی و زندگی و فرصت ها و شرایط رفاهی عالی باعث جذب افراد مهاجر زیادی شده است. این کشور کارکنانی با سواد و با تحصیلات عالی و توانمندی دارد. که در کار خود خبره و دارای تخصص می باشند.

دولتمندان کشور هلند با به وجود آوردن موقعیت ها و شرایط ایده آل برای افراد کارمند و کارکنان خود فرصت های مورد نیاز برای ترقی و ترفیع گرفتن در زمینه شغلی و اعطای ترفه عمومی را برای افراد مهیا ساخته اند.

کشور هلند با اعطای امتیازهای مورد نیاز برای دریافت حق اقامت کارمندان با مهارت خود، بعد از چندین سال کار و فعالیت سبب نقل مکان کردن افراد مشتاق زیادی به این کشور شده است.

سیر صعودی داشتن رفاه عمومی، بیشتر بودن میزان درآمد افراد و کم بودن آمار و نرخ بیکاری در این کشور سبب شده است تا سالانه افراد بی شماری جهت کار کردن به هلند مسافرت کنند.

داشتن اقتصاد پویا و توانمند و مهیا بودن شرایط مورد نیاز برای کارو شغل کشور هلند را مبدل به کشوری مهاجرتی کرده است.

هلند با داشتن رتبه هجدهم در حوزه اقتصاد جهانی در زمینه های کشاورزی، هنر و طراحی  و مدیریت درست آب در کل دنیا پیشتاز است.

آیا می دانید که شرایط مورد نیاز برای جاب آفر هلند چه چیز می باشد؟

آیا می دانید که شرایط مورد نیاز برای جاب آفر هلند چه چیز می باشد؟
آیا می دانید که شرایط مورد نیاز برای جاب آفر هلند چه چیز می باشد؟

مدرک دانشگاهی:

دارا بودن گواهی فنی به همراه داشتن تخصص و توانایی و نیز گواهی و مدرک دانشگاهی حدالامکان در سطح کارشناسی که قابل تبدیل در کشور هلند باشد.

سابقه کار:

از لحاظ قانونی، وجود سابقه کار جزء الزامات نمی باشد. ولی در واقعیت، کارفرما افرادی را برای کار در شرکت یا موسسه برمی گزیند. که بر حسب سنشان، دارای تجربه کار به صورت تخصصی و نیز فوق تخصصی باشند. با این حساب ضروری است که حدالامکان 2 سال سابقه کار به صورت حرفه ای داشته باشید.

داشتن قرارداد برای کار با صاحبان کار در هلند، با میزان حقوقی که از سمت سازمان مهاجرت با هدف جذب و تامین نیروی کار خارجی مصوب شده است نباید منافاتی داشته باشد.

لطفا از پست مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری و ویزای جاب سیکر سوئد دیدن کنید.

مدرک زبان:

از نظر قانونی، داشتن گواهی زبان اساسا ضرورتی ندارد. ولی صاحب کار تمایل دارد کارمند غیر بومی و خارجی به زبان هلندی و یا انگلیسی تسلط داشته باشد.

محدودیت سنی:

به لحاظ قانونی رده سنی خاصی برای جاب آفر معین نشده است. ولی در حقیقت، صاحبان کار به افرادی نیاز دارند که در حیطه کاری خود حرفه ای باشند و براساس سنشان دارای سابقه کاری نیز باشند.

تمکن مالی:

در این کشور الزامی برای اثبات توان مالی وجود ندارد.

انواع ویزاهای کاری هلند

افراد متقاضی با اخذ ویزای کاری متفاوت در این کشور قادر خواهند بود مشغول به کار و فعالیت در این کشور اروپایی مدرن بشوند و از امتیازات و مزیت های مربوط به کار در این کشور بهره مند شوند.

درخواست ویزای سغلی یا کار این کشور دارای انواع مختلفی می باشد.

ویزای کار کوتاه مدت هلند

ویزای کار کوتاه مدت هلند
ویزای کار کوتاه مدت هلند

درخواست ویزای کار به مدت کم و یا ویزای c فقط 3 ماه به افراد فرصت می دهد تا در هلند به کار کردن بپردازند. در صورت لزوم تا 6 ماه قابل تمدید کردن می باشد.

افراد با دریافت این نوع ویزا قادر خواهند بود علاوه بر کشور هلند در کشورهای حاشیه شینگن نیز به کار و فعالیت مشغول بشوند.

افراد با دریافت جاب آفر از سوی کارفرمای هلندی جهت کار به صورت فصلی می توانند این نوع ویزا را به دست بیاورند. هم اکنون برای افراد ایرانی اجازه صادر شدن این ویزا ممکن نمی باشد.

ویزای کار GVVA هلند

متقاضیان این نوع ویزا را توسط کارفرماهای هلندی و از طریق جاب آفر اخذ می کنند. چنانچه افراد از سمت صاحب کاران هلندی جاب آفرداشته باشند و از جانب او برای کار طلبیده شوند، قادر به اخذ این ویزا خواهند بود.

با گرفتن این نوع ویزا متقاضیان بیشتر از مدت زمان 3 ماه در کشور هلند سکونت می یابند. در حالت کلی این ویزا به مدت 3 سال انقضاء دارد. افرادی که حق شهروندی کشورهای واقع در اروپا را دارند، جهت کار کردن در کشور هلند به اخذ ویزای GVVA احتیاجی ندارند.

ویزای کار MVV هلند

ویزای کار MVV هلند
ویزای کار MVV هلند

متقاضیانی که با هدف ملحق شدن به خانواده شان می خواهند به کشور هلند سفر کنند، با اخذ این نوع ویزا اجازه ورود به هلند را کسب می کنند.

و بعد از یافتن کار، جواز کار را از سازمان و اداره کار هلند باید بگیرند. افراد متقاضی که حق شهروندی کشورهای متحد اروپایی را دارند، جهت وارد شدن به این کشور ضرورتی برای دریافت ویزای MVV را ندارند.

ویزای بلوکارت Blue card هلند

این ویزا جزء بهترین کارت ها جهت اقامت در کشورهای واقع در اروپا می باشد. طبق اخذ جاب آفر از صاحب کاران هلندی، کمترین میزان حقوق تقریبا 5000 یورو بصورت ماهانه از طرف کارفرمایان خواهد بود.

متقاضیان جهت گرفتن ویزای بلوکارت، لازم است که گواهی تحصیلی دانشگاهی و عقد قرارداد کاری با 1 سال تاریخ انقضاء را داشته باشند.

ویزای کار از طریق تحصیل در هلند

ویزای کار از طریق تحصیل در هلند
ویزای کار از طریق تحصیل در هلند

متقاضیان برای کار در کشور هلند با دریافت ویزای تحصیلی و ادامه تحصیل دادن در این کشور پیش نیازهای دریافت ویزای کار را مهیا می سازند. افراد دانشجو بعد از تمام شدن تحصیلات به مدت 1 سال فرصت دارند تا کاری بیابند.

چنانچه در این مدت، کاری در ارتباط با رشته تحصیلی خود پیدا کنند، قادر خواهند بود با مبدل سازی ویزای تحصیلی به ویزای کاری در این کشور مشغول به کار شوند. متقاضیان با دریافت ویزای کار و کار کردن و نیز با پرداخت حق مالیات و بیمه بعد از5 الی6 سال تابعیت دائم کشور هلند را دریافت می کنند.

افراد دانشجو به مدت 30 ساعت در کل هفته با دریافت جواز کار می توانند اقدام به کار دانشجویی کنند و افزون بر دریافت حقوق، سابقه کاری در سطح تخصصی کسب کنند.

افراد متقاضی که از رشته های فی. مهندسی و حسابداری فارغ التحصیل شده اند، می توانند فرصت های شغلی بی شماری در کشور هلند به دست آورند.

ویزای مهارت کاری هلند  Highly Skilled Worker

کشور هلند با کمبود نیرو کارگرکه دارای مهارت و تخصص کافی باشند موقعیت و شرایط را جهت تامین نیرو فوق حرفه ای مهیا کرده است. افرادی که در زمینه کاری دارای مهارت و تخصص باشند، قادر خواهند بود با دریافت ویزای مهارت کاری در کشور هلند شروع به اشتغال کنند.

افراد متقاضی برای گرفتن حق اقامت نیاز است که به مدت 4 ماه برای کارفرمای هلندی کار کنند. هم اینک مبلغ حقوق افراد متقاضی کمتر از 30 سال با داشتن این ویزا تقریبا 4500 یورو و برای افرادی که بیشتر از 30 سال سن دارند تقریبا 3108 یورو می باشد.

ممکن است در کنار مطالعه این مقاله، مطالعه جاب آفر ایتالیا و جاب آفر اتریش نیز به افزایش اطلاعات شما کمک کند.

ویزای کار هلند از طریق کارآفرینی

ویزای کار هلند از طریق کارآفرینی
ویزای کار هلند از طریق کارآفرینی

افراد متقاضی که قصد دارند ویزای کار کشور هلند را دریافت کنند، این فرصت را دارند تا با اعطای طرح و برنامه کارآفرینی خود ویزای کار کشور هلند را اخذ کنند.

فرد متقاضی برای گرفتن ویزای کار به شیوه کارآفرینی لازم است که اقدام به دریافت جواز اقامت خود اشتغالی یا خویش فرمایی کند. فرد متقاضی جهت دریافت جواز سکونت لازم است که شرایط مورد نظر را داشته باشد.

از جمله اصلی ترین شرایط اخذ جواز برای اقامت ثابت کردن میزان سود دهی توسط طرح و برنامه کارآفرینی می باشد.

فردی که تقاضای ویزای کار کرده است، می بایست سابقه کاری خود را در ارتباط با عملی شدن برنامه کارآفرینی، شرح جزء به جزء برنامه کارآفرینی و مدرک آموزش دیده در رابطه با آن را عرضه کند.

از جمله پر اهمیت ترین مباحث در رابطه با این برنامه کارآفرینی، اثرگذاری این برنامه در رابطه با مسائل اقتصادی این کشور، ایجاد شغل و فراهم آوردن امکانات شغلی برای ساکنان کشور هلند و گردش مالی مناسب می باشد.

سازمان امور اقتصادی کشور هلند به وارسی و رسیدگی برنامه تولید شغل و کار آفرینی فرد متقاضی می پردازد و در صورت دریافت تاییدنامه از سمت این وزارت، ویزای کار این کشور را به فرد متقاضی ارائه می کند.

تغییرات در مزایای کارکنان در هلند

در سال های اخیر قوانین کاری کشور هلند اظهار می داشت چنانچه فردی از کارکنان بیشتر از 6 ماه به خاطر بیماری قادر به کار کردن نباشد، بدون لحاظ کردن تعداد روزهایی که به مرخصی اجباری رفته است. فقط مرخصی های گرفته شده طی 6 ماه اخیر محاسبه خواهند شد.

با این وجود از تاریخ 1 ژانویه 2012، مقررات موجود به صراحت بیان می کند که شرایط کارمندی که بیمار می باشد با کارمندی که سالم است یکسان می باشد. به این مفهوم که روزهای تعطیلی رسمی در تمام دوره مرخصی اجباری حساب می شود.

جهت ممانعت از تجمع شمار قابل ملاحظه ای از روزهای تعطیل برای یک کارمند، که ممکن است خطراتی را برای شخص کارفرما در پی داشته باشد، قوانین و مقررات تازه تصویب، با اعتبار 6 ماهه نیز برای کارکنان شناسانده شده است.

خلاصه وار، مقررات موجود برای روزهای تعطیل در کشور هلند به قرار ذیل می باشد:

-قوانین وضع شده، هیچ گونه فرقی میان کارکنان  با مهارت و کارکنان بی صلاحیت و بی کفایت قائل نمی شود. هر دو مورد ذکر شده به یک اندازه از روزهای تعطیل بهره مند می شوند و کم ترین میزان حقوق مرخصی ها برایشان لحاظ خواهد شد.

-افراد کارمند طی دوره بیماری باید از تعطیلات بهره مند شوند تا قادر باشند از کارها و فعالیت های ادغام مجدد به استراحت بپردازند.

چنانچه کارمندی کمترین میزان مرخصی های خود را طی 6 ماه بعد از سالی که مرخصی داده شده، نگیرد. بعدا حق بهره مندی از آنها را ندارد. اگر فرد به خاطر بیماری و یا حجم کاری زیاد نتواند مرخصی بگیرد موارد بالا در رابطه با این فرد تصدیق نخواهد داشت.

مرخصی های داده شده پیش از 1 ژانویه 2012 بعد از 5 سال بی اعتبار خواهند بود.

حدالامکان 20 روز مرخصی طبق مقررات برای فردی که تمام وقت خدمت کرده باشد لحاظ می شود.

مدارک لازم ویزای کاری هلند

مدارک لازم ویزای کاری هلند
مدارک لازم ویزای کاری هلند

ویزای کاری کشور هلند در واقع یکی از شیوه های موجود جهت وارد شدن به کشورهای اروپایی و سکونت یافتن در این کشورها می باشد.

افراد پس از گذشت 5 سال از اخذ ویزای کاری کشور هلند قادر خواهند بود برای گرفتن حق اقامت دائمی در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند. ولی جهت دریافت این ویزا نیاز به مدرک هایی می باشد که می بایست در اختیار داشته باشند.

مورد های زیر از جمله مهم ترین مدارک ضروری جهت کسب ویزای کاری کشور هلند می باشند:
  1. داشتن گذرنامه با 6 ماه تاریخ انقضاء
  2. داشتن پیشنهاد کاری از طرف صاحب کاران هلندی
  3. ارائه رزومه و سوابق تحصیلی
  4. نسخه اصلی شناسنامه و ترجمه شده آن
  5. اعطای گواهی زبان انگلیسی
  6. اعطای مدارک تحصیلی ( گواهی تحصیلی قابل قبول مدرک کارشناسی می باشد. هر چقدر مدارک تحصیلی ارائه شده در مقاطع بالاتری باشند، فرصت و امکان اخذ ویزای کار هلند بیشتر است).
  7. پرداخت کردن مخارج مرتبط برای اخذ ویزا و اعطای رسید پرداخت شده

موارد بالا از پر اهمیت ترین مدرک هایی هستند که لازم است موقع رجوع به سازمان سفارت جهت ارائه با خود داشته باشید.

در این مقاله شیوه های دریافت ویزای کار هلند را بررسی کردیم. از موارد مطرح شده می توان این برداشت را کرد که دریافت ویزای تحصیلی و جاب آفر از جانب کارفرماهای هلندی از بهترین شیوه های دریافت ویزای کار این کشور می باشند.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست اکسپدایت چیست و جاب آفر سوئد دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top